ស្លាកវត្ថុ html5 សម្រាប់បញ្ចូលទំព័រ php ។ មុខងារអូស និងទម្លាក់ដែលភ្ជាប់មកជាមួយនៅក្នុង HTML5 ។ វត្ថុ 3D សាមញ្ញ

ការពិពណ៌នា

ធាតុ сообщает браузеру, как загружать и отображать объекты, которые исходно браузер не понимает. Как правило, такие объекты требуют подключения к браузеру специального модуля, который называется плагин, или запуска вспомогательной программы.

Спецификация HTML 4 разрешает вкладывать несколько тегов с разным содержанием друг в друга. Это позволяет отображать тот контент, который понимает браузер, при отсутствии нужного плагина. Например, внешний тег загружает видеофайл, а для случая, когда соответствующий кодек (программа для сжатия и восстановления видеоданных) не установлен, внутренний тег показывает графическое изображение. Дополнительно внутрь контейнера можно поместить тег Который передает дополнительные параметры для отображения объекта.

Синтаксис

គុណលក្ខណៈ

កំណត់ពីរបៀបដែលវត្ថុនឹងត្រូវបានតម្រឹមនៅលើទំព័រ និងរបៀបដែលអត្ថបទនឹងរុំជុំវិញវា។

កំណត់ផ្លូវទៅកាន់ឯកសារដែលចាំបាច់សម្រាប់ប្រតិបត្តិការរបស់វត្ថុ។

អាសយដ្ឋានរបស់កម្មវិធី (កម្មវិធី ឬកម្មវិធីជំនួយ) ដែលដំណើរការជាមួយវត្ថុនេះ ហើយនឹងបើកដំណើរការវា។

ឈ្មោះរបស់វត្ថុដែលត្រូវប្រតិបត្តិ។

ផ្លូវទៅកាន់ថតដែលមានវត្ថុដែលបានបញ្ជាក់ដោយកូដ ឬគុណលក្ខណៈថ្នាក់។



ចង្អុលបង្ហាញប្រភេទនៃវត្ថុដែលត្រូវបានបញ្ជាក់ដោយគុណលក្ខណៈ classid ។

អាសយដ្ឋានរបស់ឯកសារដែលត្រូវបង្ហាញនៅក្នុងបង្អួចកម្មវិធីរុករក។

កម្ពស់របស់វត្ថុ។

ចម្ងាយផ្ដេកពីវត្ថុមួយទៅមាតិកាជុំវិញ។

គុណលក្ខណៈ classid បញ្ជាក់អាសយដ្ឋានរបស់កម្មវិធីដែលនឹងដំណើរការជាមួយវត្ថុ។ តម្លៃនៃគុណលក្ខណៈនេះអាចជាផ្លូវពេញលេញ ឬទាក់ទងទៅឯកសារកម្មវិធី។ នេះមិនតែងតែងាយស្រួលនោះទេ ពីព្រោះកម្មវិធីមានទីតាំងនៅកន្លែងផ្សេងៗគ្នានៅលើកុំព្យូទ័រផ្សេងៗគ្នា ហើយជាធម្មតាម៉ាស៊ីនមេមិនមានកម្មវិធីចាំបាច់សម្រាប់ចាក់ឯកសារពហុមេឌៀទេ។ វិធីសាស្រ្តទីពីរគឺងាយស្រួលជាង: ដោយប្រើការកំណត់អត្តសញ្ញាណកម្មវិធី ActiveX ដែលបានចុះឈ្មោះ។ ក្នុងករណីនេះ អ្នកកំណត់អត្តសញ្ញាណខ្លួនឯងត្រូវតែនាំមុខដោយពាក្យគន្លឹះ clsid ដូចនៅក្នុងបញ្ជី 4.11 ។ ជម្រើសទីពីរត្រូវបានគេប្រើញឹកញាប់បំផុតព្រោះវាមានលក្ខណៈជាសកល។ លេខសម្គាល់សម្រាប់កម្មវិធីផ្សេងៗ និងវត្ថុសកម្មមានភាពងាយស្រួលក្នុងការស្វែងរកនៅលើអ៊ីនធឺណិត។

គុណលក្ខណៈប្រភេទកូដត្រូវតែយកតម្លៃដែលមានប្រភេទ MIME នៃវត្ថុដែលត្រូវបានបញ្ជាក់នៅក្នុងគុណលក្ខណៈ classid ។ កម្មវិធីរុករកប្រើព័ត៌មាននេះដើម្បីរៀបចំធនធានដែលត្រូវការដើម្បីដំណើរការឯកសារ។

ដំបូន្មាន

ប្រភេទ MIME (Multipurpose Internet Mail Extensions) គឺជាស្តង់ដារមួយដែលត្រូវបានប្រើប្រាស់នៅលើអ៊ីនធឺណិតដើម្បីបង្ហាញពីប្រភេទនៃវត្ថុមួយ។ ប្រភេទដែលត្រូវគ្នានឹងវត្ថុរបស់អ្នកអាចរកបាននៅក្នុងបញ្ជីឈ្មោះ។ ដើម្បីធ្វើដូចនេះនៅក្នុងថត HKEY_CLASSES_ROOT អ្នកត្រូវបើកថតឯកសារដែលមានការអនុញ្ញាតដែលត្រូវគ្នានឹងវត្ថុរបស់អ្នក ហើយប្រភេទ MIME នៃវត្ថុនឹងត្រូវបានចង្អុលបង្ហាញនៅក្នុងបន្ទាត់ប្រភេទមាតិកា។

ការចុះបញ្ជី 4.11 បង្ហាញពីការប្រើប្រាស់គុណលក្ខណៈ classid និង codetype ។

ការចុះបញ្ជី 4.11 ។ការប្រើប្រាស់គុណលក្ខណៈ classid និង codetype

ការបង្កប់វត្ថុ

В примере указан идентификатор для Проигрывателя Windows Media, а тип – для проигрывания МР3-файла. При просмотре страницы вы увидите проигрыватель, готовый к запуску (рис. 4.12).

Рис. 4.12. Вставка Проигрывателя Windows Media

Атрибут data в качестве значения принимает адрес файла, который необходимо запустить с помощью проигрывателя. Правда, такой метод определения файла используется не всегда – иногда имя файла для запуска нужно передавать через элемент PARAM. Путь к файлу необходимо указывать относительно папки, заданной атрибутом codebase. Если значение этого атрибута не указано, то путь следует задать относительно текущего документа.

Атрибут type задает тип объекта, который указан в параметре data. Здесь нужно указывать MIME-тип объекта. Это позволит браузеру выбрать программу для воспроизведения файла. Если вы не укажете конкретную программу для воспроизведения, то браузер сам выберет приложение для воспроизведения файлов заданного типа. Значение атрибута type браузер использует, когда не указано значение атрибута codetype.

В листинге 4.12 приведен код, который запустит файл test. mp3 на проигрывание.

Листинг 4.12. Использование атрибутов data и type

Встраивание объектов

Если вам понадобилось встроить на страницу Java-апплет, используйте атрибут code и в качестве его значения укажите имя класса вашего Java-апплета. По сути этот атрибут используется вместо элемента APPLET.

В листинге 4.13 представлен пример встраивания апплета.

Листинг 4.13. Встраивание Java-апплетов

Встраивание объектов

អ្នកបានឃើញគុណលក្ខណៈ codebase ជាច្រើនដងរួចមកហើយ វាបញ្ជាក់ផ្លូវទៅកាន់ថតដែលឯកសារដែលប្រើដោយវត្ថុនេះត្រូវបានរក្សាទុក។ ផ្លូវទៅកាន់ឯកសារទាំងអស់ត្រូវបានបញ្ជាក់នៅក្នុងធាតុ OBJECT ទាក់ទងទៅនឹងថតដែលបានបញ្ជាក់ជាតម្លៃនៃគុណលក្ខណៈនេះ។

បន្ថែមពីលើគុណលក្ខណៈដែលទទួលខុសត្រូវចំពោះមុខងារជាមូលដ្ឋានរបស់វត្ថុ យើងចាប់អារម្មណ៍លើគុណលក្ខណៈដែលអនុញ្ញាតឱ្យយើងគ្រប់គ្រងរូបរាងរបស់វត្ថុនៅលើទំព័រ។ វាច្បាស់ណាស់ថាលក្ខណៈទាំងនេះនៃធាតុ OBJECT ដែលយើងនឹងពិចារណាបន្ទាប់។

ដើម្បីតម្រឹមវត្ថុមួយនៅលើទំព័រ សូមប្រើគុណលក្ខណៈតម្រឹម តម្លៃរបស់វាស្រដៀងនឹងតម្លៃនៃគុណលក្ខណៈនេះសម្រាប់ធាតុ IMG ប៉ុន្តែខ្ញុំនឹងនិយាយឡើងវិញវាក្នុងករណី។

ការតម្រឹមផ្តេក៖

ខាងឆ្វេង - នៅលើគែមខាងឆ្វេង;

ស្តាំ - នៅលើគែមខាងស្តាំ។

ការតម្រឹមបញ្ឈរ៖

ខាងលើ - តម្រឹមស៊ុមកំពូលនៃវត្ថុទៅធាតុខ្ពស់បំផុតនៃបន្ទាត់;

Texttop - តម្រឹមស៊ុមកំពូលនៃវត្ថុទៅធាតុអត្ថបទខ្ពស់បំផុត;

កណ្តាល - ពាក់កណ្តាលនៃវត្ថុត្រូវបានតម្រឹមទៅបន្ទាត់មូលដ្ឋាននៃបន្ទាត់;

Absmiddle - ពាក់កណ្តាលនៃវត្ថុត្រូវបានតម្រឹមទៅពាក់កណ្តាលនៃបន្ទាត់;

បន្ទាត់មូលដ្ឋាន - ការតម្រឹមនៃស៊ុមខាងក្រោមនៃវត្ថុតាមបណ្តោយបន្ទាត់មូលដ្ឋាននៃបន្ទាត់;

បាត - ស្រដៀងទៅនឹងបន្ទាត់មូលដ្ឋាន;

Absbottom - ស៊ុមខាងក្រោមនៃវត្ថុត្រូវបានតម្រឹមជាមួយស៊ុមខាងក្រោមនៃបន្ទាត់បច្ចុប្បន្ន។

គុណលក្ខណៈកម្ពស់ និងទទឹងគឺទទួលខុសត្រូវចំពោះវិមាត្រនៃវត្ថុមួយ ដែលពួកវាកំណត់កម្ពស់ និងទទឹងរៀងៗខ្លួន។ ប៉ារ៉ាម៉ែត្រទាំងនេះកំណត់ទំហំនៃបង្អួចកម្មវិធីដែលនឹងត្រូវបានប្រើដើម្បីចាក់ឯកសារ។ ម្យ៉ាងវិញទៀត ប្រសិនបើអ្នកកំពុងចាក់ឯកសារវីដេអូ នោះកម្ពស់ និងទទឹងដែលបានបញ្ជាក់នឹងបង្ហាញមិនត្រឹមតែទំហំអេក្រង់ប៉ុណ្ណោះទេ ពួកវាក៏នឹងរួមបញ្ចូលទំហំនៃបន្ទះអ្នកលេងផងដែរ។

ដូចនឹងរូបភាព អ្នកអាចកំណត់ចម្ងាយទៅអត្ថបទសម្រាប់វត្ថុដោយប្រើគុណលក្ខណៈ hspace និង vspace ។

សូមអរគុណចំពោះគុណលក្ខណៈនៃធាតុ OBJECT អ្នកអាចផ្លាស់ប្តូរប៉ារ៉ាម៉ែត្រទូទៅនៃវត្ថុរបស់អ្នក ប៉ុន្តែមានធាតុសំខាន់មួយទៀតដែលអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកកំណត់ប៉ារ៉ាម៉ែត្រនៃកម្មវិធីដោយខ្លួនឯងដែលការចាក់សារថ្មីកើតឡើង។

អត្ថបទនេះគឺជាបំណែកណែនាំ។ពីសៀវភៅ C# 2005 Programming Language និង .NET 2.0 Platform ។ ដោយ Troelsen Andrew

ថ្នាក់មេ៖ System.Object Tip ។ ទិដ្ឋភាពទូទៅខាងក្រោមនៃ System.Object សន្មត់ថាអ្នកស៊ាំជាមួយគោលគំនិតនៃវិធីសាស្រ្តនិម្មិត និងការបដិសេធវិធីសាស្រ្ត។ ប្រសិនបើពិភពនៃ OOP ថ្មីសម្រាប់អ្នក អ្នកអាចត្រឡប់ទៅផ្នែកនេះវិញបន្ទាប់ពីសិក្សាសម្ភារៈនៅក្នុងជំពូកទី 4.B.NET ប្រភេទនីមួយៗនៅទីបំផុត

ពីសៀវភៅ 3ds Max 2008 អ្នកនិពន្ធ កន្លែងធ្វើការ Vladimir Antonovich

Overriding System.Object.ToString() Overriding the ToString() method អនុញ្ញាតឱ្យអ្នកទទួលបានរូបថតនៃស្ថានភាពបច្ចុប្បន្ននៃវត្ថុមួយ។ វាអាចមានប្រយោជន៍កំឡុងពេលកែកំហុស។ ជាឧទាហរណ៍ ចូរយើងបដិសេធ System.Object.ToString() ដើម្បីត្រឡប់តំណាងអត្ថបទ

ពីសៀវភៅ Object-Oriented Analysis and Design with Examples of Applications in C++ ដោយ Butch Grady

ការបដិសេធ System.Object ។ Equals() ចូរយើងបដិសេធផងដែរនូវឥរិយាបទរបស់ System.Object.Equals() ដើម្បីអាចធ្វើការជាមួយនឹងអត្ថន័យដែលផ្អែកលើតម្លៃ។ សូមចាំថាតាមលំនាំដើម Equals() ត្រឡប់ពិតនៅពេលដែលសេចក្តីយោងទាំងពីរត្រូវបានប្រៀបធៀបចង្អុលទៅវត្ថុដូចគ្នានៅក្នុង

ពីសៀវភៅ Windows Script Host សម្រាប់ Windows 2000/XP អ្នកនិពន្ធ Popov Andrey Vladimirovich

Overriding System.Object.GetHashCode() ប្រសិនបើ class បដិសេធវិធីសាស្ត្រ Equals() វាក៏គួរតែបដិសេធវិធីសាស្ត្រ System.Object.GetHashCode() ផងដែរ។ ការខកខានក្នុងការធ្វើវានឹងបណ្តាលឱ្យមានការព្រមានពីអ្នកចងក្រង។ តួនាទីរបស់ GetHashCode() គឺដើម្បីត្រឡប់តម្លៃជាលេខដែលកំណត់អត្តសញ្ញាណវត្ថុដោយផ្អែកលើវា

ពីសៀវភៅ HTML 5, CSS 3 និង Web 2.0 ។ ការអភិវឌ្ឍន៍គេហទំព័រទំនើប។ អ្នកនិពន្ធ Dronov Vladimir

សមាជិកឋិតិវន្តនៃ System.Object ដើម្បីបញ្ចប់ការពិភាក្សារបស់យើងអំពីថ្នាក់មូលដ្ឋាន .NET នៅផ្នែកខាងលើនៃឋានានុក្រមថ្នាក់ System.Object កំណត់សមាជិកឋិតិវន្តពីរ (Object.Equals() និង Object.ReferenceEquals()) ដែលផ្តល់នូវការធ្វើតេស្តសមភាព និង តំណភ្ជាប់

ពីសៀវភៅ HTML 5, CSS 3 និង Web 2.0 ។ ការអភិវឌ្ឍន៍គេហទំព័រទំនើប អ្នកនិពន្ធ Dronov Vladimir

Multi/Sub-Object សម្ភារៈ Multi/Sub-Object គឺជាផ្នែកមួយនៃសមា្ភារៈផ្សំដែលគេប្រើញឹកញាប់បំផុត។ វាអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកផ្តល់សម្ភារៈច្រើនជាងមួយទៅវត្ថុនៅកម្រិតមុខតាមរយៈលេខសម្គាល់សម្ភារៈ។ សម្រាប់គោលបំណងទាំងនេះវាអាច

ពីសៀវភៅ Macromedia Flash Professional 8. ក្រាហ្វិក និងចលនា អ្នកនិពន្ធ Dronov V.A.

ពីសៀវភៅ HTML, XHTML និង CSS 100% អ្នកនិពន្ធ Kvint Igor

ធាតុ Элемент предлагает еще один способ создания экземпляра COM-объектов для использования их внутри сценариев. Напомним, что ранее для этого мы использовали методы CreateObject и GetObject объекта WScript, объект ActiveXObject и функцию GetObject языка JScript, а также функцию

Из книги Виртуальная библиотека Delphi автора

Элементы , и Элементы , и имеют тот же смысл, что и в модели WS XML (см. описание этих элементов в главе

Из книги автора

Из книги автора

Объект Object и использование его экземпляров Но об одном встроенном объекте следует поговорить особо. Это объект Object, весьма специфический.Экземпляры этого объекта обычно используются для хранения сложных структур данных, включающих произвольный набор свойств и методов.

Из книги автора

Теги и Собственно, оба тега - и , и - выполняют одну и ту же задачу. Они задают местоположение внедренного элемента на Web-странице и интернет-адрес файла, содержащего данные, необходимые для отображения этого элемента. Различие их состоит

Из книги автора

Дополнительные возможности элемента OBJECT Посмотрим, что еще можно добавить на сайт с помощью элемента OBJECT.В качестве объекта на сайт можно добавить картинку:អ្នកអាចបន្ថែមគេហទំព័រផ្សេងទៀត៖

Из книги автора

Общие атрибуты элемента INPUT Большинство полей для формы создается с помощью элемента INPUT. Атрибуты элемента отличаются в зависимости от поля, для создания которого используется этот элемент. Тем не менее есть атрибуты, которые можно, а некоторые даже нужно применять вне

Из книги автора

Объект Object Все объекты в JavaScript – и встроенные, и пользовательские – наследуются от объекта Object, то есть его методы и свойства (табл. 11.29 и 11.30) присутствуют в каждом объекте, но, как правило, их переопределяют.Таблица 11.29. Свойства объекта Object Таблица 11.30. Методы объекта

Скажем еще несколько слов о регистрации компонентов ActiveX. Обычно Бэйсик самостоятельно регистрирует все ActiveX-компоненты в момент их создания. Регистрация заключается в присвоении ActiveX-компоненту специального уникального идентификатора CLSID и занесении в реестровую базу Windows Registry нескольких записей, характеризующих свойства компонента и его местонахождение. Мы уже немного говорили о регистрации программ в разделах, посвященных СОМ и DCOM. Что касается дистрибуции и распространении разработанных ActiveX-компонентов по локальной сети или Интернет, то это отдельная тема и о ней скажем ниже.

Рис. 1.11. Использование готового элемента управления ActiveX в браузере

Размещение управляющих элементов ActiveX на Web-страницах
Управляющие элементы ActiveX подключаются к HTML-документам с помощью тега , который предложен в одном из рабочих стандартов консорциума W3. Назначение этого тега ( в Netscape Navigator) - интеграция в HTML чужеродных элементов. Вот полный синтаксис тега:
BORDER=число
CLASSID=URL
CODEBASE=URL
CODETYPE=MIME-тип
DATA=URL
DECLARE
НЕIGНТ=число
HSPACE= число
ID=идентификатор
NAME=идентификатор
SHAPES
STANDBY=текст
ТYРЕ=МIМЕ-тип
USEMAP=URL
VSPACE= число
WIDTH=число
>

គុណលក្ខណៈដែលបានរាយបញ្ជីមួយចំនួនគឺស្រដៀងនឹងគុណលក្ខណៈឈ្មោះដូចគ្នានៃស្លាកដែលគេស្គាល់ ដូច្នេះយើងនឹងមិនពិចារណាពួកគេនៅទីនេះទេ។

នេះគឺជាការពិពណ៌នាអំពីគុណលក្ខណៈស្លាកជាក់លាក់:
CIASSID=URL
С помощью этого атрибута указывается идентификатор класса вызываемого управляющего элемента. Каждый OCX-модуль и, следовательно, каждый управляющий элемент ActiveX обязан иметь свой уникальный идентификатор класса. Он обычно обозначается сокращением CLSID и представляет собой довольно длинную цепочку шестнадцатеричных цифр - например, "017C99A0-8637-llCF-A3A9-00A0C9034 920".

Но почему в синтаксисе этого атрибута стоит "URL"? Дело в том, что тег может использоваться для подключения не только управляющих элементов ActiveX, но и других программных объектов, в том числе и таких, которые распознаются не по "идентификаторам классов", а как-то иначе.
Чтобы браузер имел дело только с одним синтаксисом, идентификатор CLSID задается по правилам URL: левая часть содержит слово "clsid", а правая - собственно идентификатор класса.
Пример: CLASSID="clsid:017C99A0-8637-llCF-A3A9-00A0C9034 920"

CODEBASE=URL
В этом атрибуте указывается URL-адрес (на этот раз уже настоящий, с приставкой "http:" или "ftp:"). В этом атрибуте можно перечислить несколько URL-адресов - на тот случай, если один из серверов будет почему-либо недоступен.
Этот же атрибут позволяет указывать для управляющих элементов ActiveX требуемый номер версии.
Например, если написать CODEBASE="http://activex.microsoft.com/controls/iexplorer/iestock.ocx# Version=4,72,0,1171"
то попытка получить данный модуль ActiveX из Интернета предпринимается не только в том случае, когда на компьютере пользователя его нет, но и тогда, когда управляющий элемент установлен, но имеет более старый номер версии, чем тот, что указан в атрибуте CODEBASE (В нашем примере требуется версия не старее 4.72.0.1171).

СОDЕТУРЕ=МIМЕ-тип
ТYРЕ=МIМЕ-тип
Эти два необязательных атрибута позволяют указать типы (в терминах стандарта MIME) тех файлов, на которые ссылаются атрибуты CLASSID (атрибут CODETYPE) И DATA (атрибут TYPE). Для управляющих элементов ActiveX атрибут CODETYPE, если он присутствует, должен иметь значение "application/x-oleobject".

DATA=URL
С помощью этого атрибута указывается местонахождение файла данных, который может понадобиться для работы данному управляющему элементу. Для некоторых управляющих элементов ActiveX этот атрибут является обязательным. Кроме того, с помощью атрибута DATA можно включать прямо в HTML-файл в закодированном виде сам файл, содержащий управляющий элемент.

DECLARE
Обычно этот оператор пустой. Его можно использовать для объявления объекта, когда он не реализуется, а только является параметром другого объекта. При этом в память браузера записывается весь набор атрибутов объекта на тот случай, если их кто-то востребует.

ID =идентификатор
Нужен для организации взаимодействия с другими имеющими идентификатор объектами. Кроме того, может использоваться в схеме адресации URL (т. е. может стоять после символа "#" в URL-адресе).
Можно создать сколько угодно тегов с одним и тем же значением CLASSID, но значения ID у них обязательно должны различаться.

NAME =идентификатор
Необязательный атрибут, который можно использовать при подготовке HTML-формы (для этого тег должен находиться внутри пары тегов
...
). Отправляемые данные будут содержать информацию, полученную браузером от объекта.

SHAPES
Этот пустой атрибут дает возможность в рамках окна занимаемого объектом на пространстве браузера выделять дополнительные подобласти и маркировать их как дополнительные URL-ссылки (своеобразные hotspots). Координаты этих регионов и URL-адреса ссылок для них указываются с помощью тегов <А> со специальными дополнительными атрибутами, которые должны располагаться между И соответствующим ему .

HTML tag is used for embedding an object within an HTML document. Use this tag to embed multimedia in your web pages.

Event Handler Content Attributes

Event handler content attributes enable you to invoke a script from within your HTML. The script is invoked when a certain "event" occurs. Each event handler content attribute deals with a different event.

Here are the standard HTML 5 event handler content attributes.

  • onabort
  • oncancel
  • onblur
  • oncanplay
  • oncanplaythrough
  • onchange
  • onclick
  • oncontextmenu
  • ondblclick
  • ondrag
  • ondragend
  • ondragenter
  • ondragexit
  • ondragleave
  • ondragover
  • ondragstart
  • ondrop
  • ondurationchange
  • onemptied
  • onended
  • onerror
  • onfocus
  • onformchange
  • onforminput
  • oninput
  • oninvalid
  • onkeydown
  • onkeypress
  • onkeyup
  • onload
  • onloadeddata
  • onloadedmetadata
  • onloadstart
  • onmousedown
  • onmousemove
  • onmouseout
  • onmouseover
  • onmouseup
  • onmousewheel
  • onpause
  • onplay
  • onplaying
  • onprogress
  • onratechange
  • onreadystatechange
  • onscroll
  • onseeked
  • onseeking
  • onselect
  • onshow
  • onstalled
  • onsubmit
  • onsuspend
  • ontimeupdate
  • onvolumechange
  • onwaiting

For a full explanation of these attributes, see .

HTML Тег - Объект
Попробуйте сами »

Определение и Использование

Тег используется для включения объектов, таких как изображения, аудио, видео, Java апплеты, ActiveX, PDF документы, и Flash анимация.

Элемет object был создан для замены элементов img и applet. Однако, в силу наличия багов и отсутствия поддержки браузеров этого не произошло.

Поддержка элемента object браузерами зависит от типа объекта. К сожалению основные браузеры используют различные коды для загрузки объекта одного и того же типа.

К счастью элемент object предоставляет решение. Если элемент object не отображается, будет выполнен код между тегами и . វិធីនេះ​យើង​អាច​ប្រើ​ធាតុ​វត្ថុ​ដែល​ជាប់​គ្នា​ច្រើន (មួយ​ក្នុង​កម្មវិធីរុករក​តាមអ៊ីនធឺណិត)។

ការគាំទ្រកម្មវិធីរុករក

ស្លាក គាំទ្រដោយកម្មវិធីរុករកធំៗទាំងអស់។

ស្លាក គាំទ្រគុណលក្ខណៈព្រឹត្តិការណ៍ខាងក្រោម៖

គុណលក្ខណៈ អត្ថន័យ ការពិពណ៌នា ឌីធីឌី
onclick ស្គ្រីប ស្គ្រីបបានបើកដំណើរការដោយចុចកណ្ដុរ STF
ondbllick ស្គ្រីប ចុចពីរដងលើស្គ្រីប STF
onmousedown ស្គ្រីប ស្គ្រីបដើម្បីដំណើរការនៅពេលចុចប៊ូតុងកណ្ដុរ STF
onmousemove ស្គ្រីប ស្គ្រីបដើម្បីដំណើរការនៅពេលដែលទ្រនិចកណ្ដុរត្រូវបានផ្លាស់ទី STF
onmouseout ស្គ្រីប ស្គ្រីបដើម្បីដំណើរការនៅពេលដែលទ្រនិចកណ្ដុរផ្លាស់ទីនៅខាងក្រៅធាតុមួយ។ STF
onmouseover ស្គ្រីប ស្គ្រីបដំណើរការនៅពេលដែលទ្រនិចកណ្ដុរផ្លាស់ទីលើធាតុមួយ។ STF
onmouseup ស្គ្រីប ស្គ្រីបដើម្បីដំណើរការនៅពេលដែលប៊ូតុងកណ្ដុរត្រូវបានបញ្ចេញ STF
onkeydown ស្គ្រីប ស្គ្រីបដំណើរការដោយចុចគ្រាប់ចុច STF
onkeypress ស្គ្រីប ដំណើរការស្គ្រីបនៅពេលចុចគ្រាប់ចុច ហើយបន្ទាប់មកបញ្ចេញ STF
onkeyup ស្គ្រីប ស្គ្រីបដើម្បីដំណើរការនៅពេលដែលសោត្រូវបានចេញផ្សាយ STF