html5 objektimärgend php-lehtede sisestamiseks. HTML5 sisseehitatud pukseerimisfunktsioon. Lihtsad 3D-objektid

Kirjeldus

Element сообщает браузеру, как загружать и отображать объекты, которые исходно браузер не понимает. Как правило, такие объекты требуют подключения к браузеру специального модуля, который называется плагин, или запуска вспомогательной программы.

Спецификация HTML 4 разрешает вкладывать несколько тегов с разным содержанием друг в друга. Это позволяет отображать тот контент, который понимает браузер, при отсутствии нужного плагина. Например, внешний тег загружает видеофайл, а для случая, когда соответствующий кодек (программа для сжатия и восстановления видеоданных) не установлен, внутренний тег показывает графическое изображение. Дополнительно внутрь контейнера можно поместить тег Который передает дополнительные параметры для отображения объекта.

Синтаксис

Atribuudid

Määrab, kuidas objekt lehel joondatud ja kuidas tekst selle ümber keerdub. Määrab objekti tööks vajalike failide tee. Selle objektiga töötava ja selle käivitava programmi (rakenduse või pistikprogrammi) aadress. Täitatava objekti nimi. Tee kausta, mille objekt on määratud koodi või atribuudiga classid. Näitab objekti tüüpi, mis on määratud atribuudiga classid. Brauseriaknas kuvatava faili aadress. Objekti kõrgus. Horisontaalne kaugus objektist ümbritseva sisuni. Määrab tabeldusklahvi abil üksuste vahel liikumise järjekorra. Objekti MIME tüüp. Vertikaalne kaugus objektist ümbritseva sisuni. Objekti laius.

Sulgev silt

Nõutud.

HTML 4.01 IE Cr Op Sa Fx

OBJEKTI silt



OBJECT elemendi atribuudid

See element võimaldab teil manustada veebisaidile mis tahes multimeediumiobjekti koos selle objekti töötlemise programmiga. Selles jaotises vaatleme muusika, video ja Flash-animatsiooni manustamist. Elemendi OBJECT võimalused on aga palju laiemad: põhimõtteliselt saab lehele manustada igasugust aktiivset sisu, kui kasutajal on selle objekti töötlemiseks programm.

Element OBJECT kasutab aktiivse sisu renderdamiseks külastaja arvutis olevaid programme. See võib kasutada vaikepleierit konkreetse failitüübi jaoks, kui failitüüp on brauserile tuttav, või kasutada konkreetset programmi, mille määrate, kui kasutaja arvutis on see olemas.

Sellel elemendil on palju atribuute. Ilmselgelt pole need kõik nõutavad, sellel elemendil pole rangelt nõutud atribuute. Nende hulgast saame aga esile tõsta kõige olulisemad, mis lihtsustavad ja kiirendavad teie objekti töötlemist brauseri poolt.

Atribuut classid määrab objektiga töötava programmi aadressi. Selle atribuudi väärtus võib olla programmifaili täielik või suhteline tee. See ei ole alati mugav, sest programmid asuvad erinevates arvutites erinevates kohtades ning serveritel pole tavaliselt multimeediumifailide esitamiseks vajalikke programme. Teine meetod on mugavam: registreeritud ActiveX-rakenduse identifikaatori kasutamine. Sel juhul peab identifikaatorile endale eelnema märksõna clsid, nagu loendis 4.11. Teist võimalust kasutatakse kõige sagedamini, kuna see on universaalne. Erinevate rakenduste ja aktiivsete objektide ID-sid on Internetist lihtne leida.

Atribuudil Codetype peab olema väärtus, mis sisaldab atribuudis classid määratud objekti MIME tüüpi. Brauser kasutab seda teavet faili käitamiseks vajalike ressursside ettevalmistamiseks.

Nõuanne

MIME tüüp (Multipurpose Internet Mail Extensions) on standard, mida Internetis kasutatakse objekti tüübi näitamiseks. Teie objektile vastava tüübi leiate registrist. Selleks tuleb kaustas HKEY_CLASSES_ROOT avada oma objektile vastava õigusega kaust ning reale Sisutüüp kuvatakse objekti MIME tüüp.

Loendis 4.11 on näidatud atribuutide classid ja codetype kasutamine.

Nimekiri 4.11. Klassi ja kooditüübi atribuutide kasutamine

Objektide manustamine

В примере указан идентификатор для Проигрывателя Windows Media, а тип – для проигрывания МР3-файла. При просмотре страницы вы увидите проигрыватель, готовый к запуску (рис. 4.12).

Рис. 4.12. Вставка Проигрывателя Windows Media

Атрибут data в качестве значения принимает адрес файла, который необходимо запустить с помощью проигрывателя. Правда, такой метод определения файла используется не всегда – иногда имя файла для запуска нужно передавать через элемент PARAM. Путь к файлу необходимо указывать относительно папки, заданной атрибутом codebase. Если значение этого атрибута не указано, то путь следует задать относительно текущего документа.

Атрибут type задает тип объекта, который указан в параметре data. Здесь нужно указывать MIME-тип объекта. Это позволит браузеру выбрать программу для воспроизведения файла. Если вы не укажете конкретную программу для воспроизведения, то браузер сам выберет приложение для воспроизведения файлов заданного типа. Значение атрибута type браузер использует, когда не указано значение атрибута codetype.

В листинге 4.12 приведен код, который запустит файл test. mp3 на проигрывание.

Листинг 4.12. Использование атрибутов data и type

Встраивание объектов

Если вам понадобилось встроить на страницу Java-апплет, используйте атрибут code и в качестве его значения укажите имя класса вашего Java-апплета. По сути этот атрибут используется вместо элемента APPLET.

В листинге 4.13 представлен пример встраивания апплета.

Листинг 4.13. Встраивание Java-апплетов

Встраивание объектов

Olete koodibaasi atribuuti juba mitu korda näinud, see määrab tee kausta, kuhu selle objekti kasutatavad failid on salvestatud. Kõigi failide teed on määratud elemendis OBJECT selle atribuudi väärtusena määratud kausta suhtes.

Lisaks objekti põhifunktsioonide eest vastutavatele atribuutidele huvitavad meid atribuudid, mis võimaldavad kontrollida objekti välimust lehel. Järgmisena käsitleme just neid elemendi OBJECT atribuute.

Objekti joondamiseks lehel kasutage joondusatribuuti, mille väärtused on sarnased selle atribuudi väärtustega IMG elemendi puhul, kuid kordan neid igaks juhuks.

Horisontaalne joondamine:

Vasak – vasakpoolses servas;

Paremal – paremas servas.

Vertikaalne joondus:

Ülemine – objekti ülemise äärise joondamine joone kõrgeima elemendiga;

Texttop – objekti ülemise äärise joondamine kõrgeima tekstielemendiga;

Keskmine – objekti keskkoht on joondatud joone baasjoonega;

Absmiddle – objekti keskkoht on joondatud joone keskkohaga;

Baseline – objekti alumise piiri joondamine piki joone alusjoont;

Alumine – sarnane algtasemega;

Absbottom – objekti alumine ääris on joondatud jooksva rea ​​alumise äärisega.

Kõrguse ja laiuse atribuudid vastutavad objekti mõõtmete eest, mis määravad vastavalt selle kõrguse ja laiuse. Need parameetrid määravad faili esitamiseks kasutatava rakenduse akna suuruse. Teisisõnu, kui esitate videofaili, ei näita määratud kõrgus ja laius mitte ainult ekraani suurust, vaid ka pleieri paneeli suurust.

Nagu piltide puhul, saate määrata objektide kauguse tekstist, kasutades atribuute hspace ja vspace.

Tänu elemendi OBJECT atribuutidele saate muuta oma objekti üldisi parameetreid, kuid on veel üks väga oluline element, mis võimaldab teil määrata taasesitusprogrammi enda parameetreid.

See tekst on sissejuhatav fragment. Raamatust The C# 2005 Programming Language and the .NET 2.0 Platform. autor Troelsen Andrew

Meistriklass: System.Object Tip. Järgmine System.Objecti ülevaade eeldab, et olete tuttav virtuaalse meetodi ja meetodi alistamise mõistetega. Kui OOP-i maailm on teile uus, võite selle jaotise juurde tagasi pöörduda pärast iga tüübi peatükis 4.B.NET oleva materjaliga tutvumist.

Raamatust 3ds Max 2008 autor Töölaud Vladimir Antonovitš

System.Object.ToString() alistamine Meetodi ToString() alistamine võimaldab saada hetkeseisu objekti hetkeseisust. See võib olla kasulik silumise ajal. Näiteks alistame tekstiesitluse tagastamiseks käsu System.Object.ToString().

Raamatust Object-Oriented Analysis and Design with examples of Applications in C++ autor Butch Grady

Ülesandmine System.Object. Equals() Alistame ka System.Object.Equals() käitumise, et saaksime töötada väärtuspõhise semantikaga. Tuletage meelde, et vaikimisi tagastab Equals() tõene, kui mõlemad võrreldavad viited osutavad samale objektile

Raamatust Windows Script Host for Windows 2000/XP autor Popov Andrei Vladimirovitš

System.Object.GetHashCode() alistamine Kui klass alistab meetodi Equals(), peaks see alistama ka meetodi System.Object.GetHashCode(). Kui seda ei tehta, kuvatakse kompilaatori hoiatus. Funktsiooni GetHashCode() ülesanne on tagastada arvväärtus, mis identifitseerib objekti selle põhjal

Raamatust HTML 5, CSS 3 ja Web 2.0. Kaasaegsete veebisaitide arendamine. autor Dronov Vladimir

System.Objecti staatilised liikmed Et lõpetada meie arutelu .NET-i baasklassi üle klassihierarhia tipus, määratleb System.Object kaks staatilist liiget (Object.Equals() ja Object.ReferenceEquals()), mis pakuvad võrdsuse testimist ja lingid

Raamatust HTML 5, CSS 3 ja Web 2.0. Kaasaegsete veebisaitide arendamine autor Dronov Vladimir

Multi/Sub-Object Multi/Sub-Object materjal on üks kõige sagedamini kasutatavaid komposiitmaterjale. See võimaldab materjali ID kaudu määrata objektile näo tasandil rohkem kui ühe materjali. Nendel eesmärkidel võib

Raamatust Macromedia Flash Professional 8. Graafika ja animatsioon autor Dronov V. A.

Raamatust HTML, XHTML ja CSS 100% autor Kvint Igor

Element Элемент предлагает еще один способ создания экземпляра COM-объектов для использования их внутри сценариев. Напомним, что ранее для этого мы использовали методы CreateObject и GetObject объекта WScript, объект ActiveXObject и функцию GetObject языка JScript, а также функцию

Из книги Виртуальная библиотека Delphi автора

Элементы , и Элементы , и имеют тот же смысл, что и в модели WS XML (см. описание этих элементов в главе

Из книги автора

Из книги автора

Объект Object и использование его экземпляров Но об одном встроенном объекте следует поговорить особо. Это объект Object, весьма специфический.Экземпляры этого объекта обычно используются для хранения сложных структур данных, включающих произвольный набор свойств и методов.

Из книги автора

Теги и Собственно, оба тега - и , и - выполняют одну и ту же задачу. Они задают местоположение внедренного элемента на Web-странице и интернет-адрес файла, содержащего данные, необходимые для отображения этого элемента. Различие их состоит

Из книги автора

Дополнительные возможности элемента OBJECT Посмотрим, что еще можно добавить на сайт с помощью элемента OBJECT.В качестве объекта на сайт можно добавить картинку: Saate lisada teise saidi:

Из книги автора

Общие атрибуты элемента INPUT Большинство полей для формы создается с помощью элемента INPUT. Атрибуты элемента отличаются в зависимости от поля, для создания которого используется этот элемент. Тем не менее есть атрибуты, которые можно, а некоторые даже нужно применять вне

Из книги автора

Объект Object Все объекты в JavaScript – и встроенные, и пользовательские – наследуются от объекта Object, то есть его методы и свойства (табл. 11.29 и 11.30) присутствуют в каждом объекте, но, как правило, их переопределяют.Таблица 11.29. Свойства объекта Object Таблица 11.30. Методы объекта

Скажем еще несколько слов о регистрации компонентов ActiveX. Обычно Бэйсик самостоятельно регистрирует все ActiveX-компоненты в момент их создания. Регистрация заключается в присвоении ActiveX-компоненту специального уникального идентификатора CLSID и занесении в реестровую базу Windows Registry нескольких записей, характеризующих свойства компонента и его местонахождение. Мы уже немного говорили о регистрации программ в разделах, посвященных СОМ и DCOM. Что касается дистрибуции и распространении разработанных ActiveX-компонентов по локальной сети или Интернет, то это отдельная тема и о ней скажем ниже.

Рис. 1.11. Использование готового элемента управления ActiveX в браузере

Размещение управляющих элементов ActiveX на Web-страницах
Управляющие элементы ActiveX подключаются к HTML-документам с помощью тега , который предложен в одном из рабочих стандартов консорциума W3. Назначение этого тега ( в Netscape Navigator) - интеграция в HTML чужеродных элементов. Вот полный синтаксис тега:
BORDER=число
CLASSID=URL
CODEBASE=URL
CODETYPE=MIME-тип
DATA=URL
DECLARE
НЕIGНТ=число
HSPACE= число
ID=идентификатор
NAME=идентификатор
SHAPES
STANDBY=текст
ТYРЕ=МIМЕ-тип
USEMAP=URL
VSPACE= число
WIDTH=число
>

Mõned loetletud atribuudid on sarnased tuntud sildi atribuutidega , seega me neid siin ei käsitle.

Siin on märgendispetsiifiliste atribuutide kirjeldus:
CIASSID=URL
С помощью этого атрибута указывается идентификатор класса вызываемого управляющего элемента. Каждый OCX-модуль и, следовательно, каждый управляющий элемент ActiveX обязан иметь свой уникальный идентификатор класса. Он обычно обозначается сокращением CLSID и представляет собой довольно длинную цепочку шестнадцатеричных цифр - например, "017C99A0-8637-llCF-A3A9-00A0C9034 920".

Но почему в синтаксисе этого атрибута стоит "URL"? Дело в том, что тег может использоваться для подключения не только управляющих элементов ActiveX, но и других программных объектов, в том числе и таких, которые распознаются не по "идентификаторам классов", а как-то иначе.
Чтобы браузер имел дело только с одним синтаксисом, идентификатор CLSID задается по правилам URL: левая часть содержит слово "clsid", а правая - собственно идентификатор класса.
Пример: CLASSID="clsid:017C99A0-8637-llCF-A3A9-00A0C9034 920"

CODEBASE=URL
В этом атрибуте указывается URL-адрес (на этот раз уже настоящий, с приставкой "http:" или "ftp:"). В этом атрибуте можно перечислить несколько URL-адресов - на тот случай, если один из серверов будет почему-либо недоступен.
Этот же атрибут позволяет указывать для управляющих элементов ActiveX требуемый номер версии.
Например, если написать CODEBASE="http://activex.microsoft.com/controls/iexplorer/iestock.ocx# Version=4,72,0,1171"
то попытка получить данный модуль ActiveX из Интернета предпринимается не только в том случае, когда на компьютере пользователя его нет, но и тогда, когда управляющий элемент установлен, но имеет более старый номер версии, чем тот, что указан в атрибуте CODEBASE (В нашем примере требуется версия не старее 4.72.0.1171).

СОDЕТУРЕ=МIМЕ-тип
ТYРЕ=МIМЕ-тип
Эти два необязательных атрибута позволяют указать типы (в терминах стандарта MIME) тех файлов, на которые ссылаются атрибуты CLASSID (атрибут CODETYPE) И DATA (атрибут TYPE). Для управляющих элементов ActiveX атрибут CODETYPE, если он присутствует, должен иметь значение "application/x-oleobject".

DATA=URL
С помощью этого атрибута указывается местонахождение файла данных, который может понадобиться для работы данному управляющему элементу. Для некоторых управляющих элементов ActiveX этот атрибут является обязательным. Кроме того, с помощью атрибута DATA можно включать прямо в HTML-файл в закодированном виде сам файл, содержащий управляющий элемент.

DECLARE
Обычно этот оператор пустой. Его можно использовать для объявления объекта, когда он не реализуется, а только является параметром другого объекта. При этом в память браузера записывается весь набор атрибутов объекта на тот случай, если их кто-то востребует.

ID =идентификатор
Нужен для организации взаимодействия с другими имеющими идентификатор объектами. Кроме того, может использоваться в схеме адресации URL (т. е. может стоять после символа "#" в URL-адресе).
Можно создать сколько угодно тегов с одним и тем же значением CLASSID, но значения ID у них обязательно должны различаться.

NAME =идентификатор
Необязательный атрибут, который можно использовать при подготовке HTML-формы (для этого тег должен находиться внутри пары тегов
...
). Отправляемые данные будут содержать информацию, полученную браузером от объекта.

SHAPES
Этот пустой атрибут дает возможность в рамках окна занимаемого объектом на пространстве браузера выделять дополнительные подобласти и маркировать их как дополнительные URL-ссылки (своеобразные hotspots). Координаты этих регионов и URL-адреса ссылок для них указываются с помощью тегов <А> со специальными дополнительными атрибутами, которые должны располагаться между И соответствующим ему .

HTML tag is used for embedding an object within an HTML document. Use this tag to embed multimedia in your web pages.

Event Handler Content Attributes

Event handler content attributes enable you to invoke a script from within your HTML. The script is invoked when a certain "event" occurs. Each event handler content attribute deals with a different event.

Here are the standard HTML 5 event handler content attributes.

  • onabort
  • oncancel
  • onblur
  • oncanplay
  • oncanplaythrough
  • onchange
  • onclick
  • oncontextmenu
  • ondblclick
  • ondrag
  • ondragend
  • ondragenter
  • ondragexit
  • ondragleave
  • ondragover
  • ondragstart
  • ondrop
  • ondurationchange
  • onemptied
  • onended
  • onerror
  • onfocus
  • onformchange
  • onforminput
  • oninput
  • oninvalid
  • onkeydown
  • onkeypress
  • onkeyup
  • onload
  • onloadeddata
  • onloadedmetadata
  • onloadstart
  • onmousedown
  • onmousemove
  • onmouseout
  • onmouseover
  • onmouseup
  • onmousewheel
  • onpause
  • onplay
  • onplaying
  • onprogress
  • onratechange
  • onreadystatechange
  • onscroll
  • onseeked
  • onseeking
  • onselect
  • onshow
  • onstalled
  • onsubmit
  • onsuspend
  • ontimeupdate
  • onvolumechange
  • onwaiting

For a full explanation of these attributes, see .

HTML Тег - Объект
Попробуйте сами »

Определение и Использование

Тег используется для включения объектов, таких как изображения, аудио, видео, Java апплеты, ActiveX, PDF документы, и Flash анимация.

Элемет object был создан для замены элементов img и applet. Однако, в силу наличия багов и отсутствия поддержки браузеров этого не произошло.

Поддержка элемента object браузерами зависит от типа объекта. К сожалению основные браузеры используют различные коды для загрузки объекта одного и того же типа.

К счастью элемент object предоставляет решение. Если элемент object не отображается, будет выполнен код между тегами и . Nii saame kasutada mitut pesastatud objektielementi (üks brauseri kohta).

Brauseri tugi

Tag Toetavad kõik suuremad brauserid.

Tag toetab järgmisi sündmuse atribuute:

Atribuut Tähendus Kirjeldus DTD
onclick stsenaarium Skript käivitati hiireklõpsuga STF
ondblclick stsenaarium Topeltklõpsake skripti STF
hiire alla stsenaarium Hiire nupu vajutamisel käivitatav skript STF
onmousemove stsenaarium Hiirekursori liikumisel käivitatav skript STF
hiirega väljas stsenaarium Skript, mida käivitatakse, kui hiirekursor liigub elemendist väljapoole STF
hiirega üle stsenaarium Skript käivitatakse, kui hiirekursor liigub elemendi kohal STF
hiire peal stsenaarium Hiire nupu vabastamisel käivitatav skript STF
onkeydown stsenaarium Skript töötab klahvivajutusega STF
klahvivajutusega stsenaarium Skript käivitatakse, kui klahvi vajutatakse ja seejärel vabastatakse STF
onkeyup stsenaarium Skript, mis käivitatakse võtme vabastamisel STF