Close Combat: Fighter

Тема в разделе "Контент для ue4", создана пользователем iEvengel, 15 апр 2018.

Метки:
  1. iEvengel

    iEvengel Новый участник

    9
    5
    Пакет с механикой борьбы ближнего боя. С крайне тонкой настройкой всех аспектов.



    Technical Details

    Features:

    • Movement. There is a jumping system, as well as a system for movement in running and walking states. A combat system is also available, where it is possible to walk in a fighting stance in all directions, while making dashes or dodging an attack, etc ...
    • Health component. This component comprises all parameters of health. It can be used not only with the character, but with any actor, which might need health parameters.
    • Melee Weapon. The class of melee weapon for close quarters combat.
    • AI. Basic AI is capable of hearing, seeing, following, and attacking the player from short range.
    • XP management component. The component comprises all necessary logic to handle leveling up of a character.
    • Game Interface (HUD). There is a fully animated game interface.
    • Combat overview. A cinematic camera in combat.

    Number of Blueprints: 33


    В наличии документация.
    Русская: Для просмотра ссылок Вы должны быть зарегистрированным пользователем.
    English: Для просмотра ссылок Вы должны быть зарегистрированным пользователем.

    Версия 4.18: Для просмотра ссылок Вы должны быть зарегистрированным пользователем.
     
    Peter и adacer нравится это.