AI Behavior Toolkit

Тема в разделе "Контент для ue4", создана пользователем Sawich, 6 фев 2017.

  1. Sawich

    Sawich Завсегдатай

    156
    116
    [​IMG]



    AI Behavior Toolkit is a plug-and-play, highly customizable, and easy to use AI Behavior system made with Blueprints. Use it to create believable AI characters within minutes. It enables you to create cohesive and responsive AI behaviors and interactions using a powerful Behavior State system and Tagging system.

    Number of Blueprints: 64
    List of Features:
    - Powerful and flexible Behavior State system
    - Includes 10 built-in Behavior states (Idle, Follow, Flee, Patrol, Seek, AttackMelee, AttackRanged, Defend, Hit, Investigate)
    - Create any type of NPCs ranging from Civilians, Animals, Companions, Enemies and even Badass Bosses, and more!
    - Easy to integrate with it's plug-and-play nature. Just add a component!
    - Includes 7 built-in Triggers (OnSight, LoseSight, Message, Delay, WithinDistance, BeyondDistance, Health)
    - Behavior Chaining lets you create cohesive and complex AI behaviors- Add animations and audio with ease!
    - Easily extend or create your own AI Behaviors and Triggers
    - Create believable and living worlds using Workspaces Actor
    - Patrol waypoint system for AI
    - Path Corner actors for triggering AI tasks and events in the scene
    - AI Spawner to dynamically spawn AI characters
    - Blueprints and Behavior Tree based
    - Includes health and damage system
    - Example RPG, Shooter, and Flying AI
    - Multiplayer support

    Supported Engine Versions
    4.14
    [hide]
    Для просмотра ссылок Вы должны быть зарегистрированным пользователем.
    [/hide]
     
    Rocknroll, mixa611, banzai79 и ещё 1-му нравится это.
  2. K

    KeeVeeG Новый участник

    9
    0
    Можешь перезалить для 4.15?
     
  3. Sawich

    Sawich Завсегдатай

    156
    116
    Нет
     
  4. A

    AVishnevsky Новый участник

    6
    0
    Все отлично и на 4.15 работает.
     
  5. K

    KeeVeeG Новый участник

    9
    0
    Прога ругается на TimerHandle в 4.15
     
  6. W

    WeoMage Новый участник

    6
    1
    Если нет возможности залить 4.15, может кто сказать пожалуйста как пофиксить ошибки?)
     
    KeeVeeG нравится это.
  7. R

    Roverik Новый участник

    2
    1
    [​IMG] Вы серьезно ))) На офф форуме картинка ))) Удалить этот узел в функции
     
    WeoMage нравится это.
  8. W

    WeoMage Новый участник

    6
    1
    Затупил я) Огромное тебе спасибо)
     
  9. R

    Roverik Новый участник

    2
    1
    Будь здоров )
     
  10. W

    WeoMage Новый участник

    6
    1
    Все же если вдруг встретите чистую версию 4.15 не перенесенную залейте пожалуйста) там много ошибок исправили самого ИИ и расширили функционал. В новой версии проще добавлять свои события)
     
  11. B

    BobyMiller Новый участник

    5
    3
    Кто-нибудь имеет версию 4.16 или новее?
     
  12. M

    Monestry Местный

    25
    8
    Пробовал на 4.17-4.18, работает!
     
  13. B

    BobyMiller Новый участник

    5
    3
    да, я знаю, версия 4.14 работает нормально с небольшой настройкой, но в более новых версиях появилось много интересных обновлений и исправлений. Прокрутите вниз донизу в документальном фильме, и вы можете увидеть историю обновлений:

    Для просмотра ссылок Вы должны быть зарегистрированным пользователем.
     
    Ramis, H182 и Monestry нравится это.
  14. R

    Ramis Новый участник

    1
    0
    у меня на 4.17 не работает, подскажите как исправить